Wednesday, August 10, 2011

PERMASALAHAN KEAHLIAN KEUTAMAAN PERSATUAN


KEPADA AHLI-AHLI PTVM,

 Tan Sri/Puan Sri/Dato’/Datin/Tuan/Puan,

 PERMASALAHAN KEAHLIAN KEUTAMAAN PERSATUAN
Dengan segala hormatnya merujuk kepada perkara di atas.

2.         Sukacita dimaklumkan, usaha Presiden PTVM bersama barisan AJKnya telah akhirnya dilihat penting di mana keahlian PTVM telah diberi keutamaan oleh KPKK-RTM bagi meraih projek untuk siaran RTM.  Ini terbukti di mana sebilangan besar daripada syarikat yang telah berjaya di dalam pitching Disember 2010 adalah terdiri daripada ahli PTVM dan telah disahkan oleh Ketua Pengarah RTM, Ybhg Dato’ Norhyati Ismail di satu penemuan bertarikh 28 Jun 2011 yang lalu.

3.         Sehubungan dengan itu, mana-mana ahli yang ada permasalahan dengan pihak RTM dari segi penghantaran produk ataupun permasalahan yang berkaitan dengan industri penyiaran tanahair, sila maklumkan akan perkara tersebut ke pihak kami, supaya dapat  pihak kami mengambil tindakan segera terhadap permasalah tersebut.

4.         PTVM sentiasa terbuka dan mengalu-alukan untuk menerima pandangan, cadangan atau pun idea yang bernas silalah tulis di facebook PTVM. Sesungguhnya segala pandangan dan sumbangan idea yang bernas adalah bagi meningkatkan dan memantapkan lagi kualiti dan menaikkan imej persatuan dari semasa ke semasa.

Sebarang pertanyaan, sila hubungi Persatuan Penerbit Televisyen Malaysia,  di talian 03  4149 9466 atau email di ptvm08@gmail.com.

Keprihatinan dan kerjasama Tan Sri / Puan Sri / Dato’ / Datin / Tuan / Puan amat dihargai.

Sekian terima kasih.


Yang benar,
PERSATUAN PENERBIT TELEVISYEN MALAYSIA (PTVM)
MOHD TAHA AB WAHID
SETIAUSAHA KEHORMAT




1 comment:

  1. My name is Mrs.Aisha Mohamed, am a Citizen Of Qatar.Have you been looking for a loan?Do you need an urgent personal loan or business loan?contact Dr James Eric Finance Home he help me with a loan of $42,000 some days ago after been scammed of $2,800 from a woman claiming to been a loan lender but i thank God today that i got my loan worth $42,000.Feel free to contact the company for a genuine financial service. Email:(financialserviceoffer876@gmail.com) call/whats-App Contact Number +918929509036

    ReplyDelete